Szösszenet

Egyik este még úgy aludtunk el, hogy működött a tv. Másnap reggel meg már úgy ébredtünk, hogy nem jött be egy csatorna se.

Sebaj...

Reggel nem foglalkoztam vele, gondoltam valami hiba van a rendszerben, mire hazaérünk megoldódik.

Nem oldódott meg.

Próbáltam a csatornakeresést, próbáltam áramtalanítani majd újra indítani, meg még egy jó pár módon igyekeztem megoldani a problémát, de nem sikerült. Nem mintha tv nélkül nem lennénk meg. A gyerekek a saját szobáikból már jó pár éve kitették a tv-ket, már csak nálunk maradt. Én a híradót szoktam megnézni, és néhány tematikus csatornán bizonyos műsorokat (pl. a múzeumi rejtélyeket, nemzetközi házvadászok, raktárháborúk, stb.) 

Felhívtam a szolgáltatót, és igazából ezért írom le ezt a pár sort, mert teljesen hülyének néztek.

Tudom-tudom, szőke vagyok, de ők ezt nem tudják....

Elmondtam, hogy mi a probléma, de a vonal másik felén csak azt kérdezgették, hogy mit ír ki a tv? (Egyrészt jó, hogy okos tv-nk van, de lehetne akár régi is, ami nem ír ki semmit.) Mondtam, hogy nem ír ki semmit, nem jön be egy csatorna se... Erre azt mondja a nő: akkor talán kapcsolja be a tv-t! Mondom neki: ez most komoly??? Tényleg azt hiszi, hogy csak ülök a tv előtt és nem jutott eszembe, hogy bekapcsoljam??? A következő jó ötlete, hogy talán ha tényleg minden csatorna eltűnt, akkor indítsak egy programkeresést... Mondtam neki, hogy ezen már túl vagyok. És még volt egy pár olyan ötlete, amitől kiborultam, mert teljesen hülyének nézett. De bármit is mondott, mindet már vagy megpróbáltam vagy akkor próbáltam amikor még telefonvégen volt, és tájékoztattam, hogy bizony most sem működik.

Mivel tényleg úgy tűnt, hogy nem én vagyok a hülye, hanem tényleg nem működik, így végül azt mondta, hogy a lakásba ahol be van vezetve a kábeltv, ott van valami kis doboz, azt próbáljam meg megkeresni és áramtalanítani, majd néhány perc múlva indítsam újra, és ha még akkor sem működik, akkor hívjam vissza őket. 

Ez jó kis torna volt, de megtaláltam és áramtalanítottam.

Ekkor már az internet sem működött, aminek a fiam nem örült :) 

Újraindítottam, majd végigjátszottam ismét azokat, amiket korábban is, de továbbra sem működtek a csatornák, viszont legalább az internet újra ment.

Visszahívtam őket. Ekkor már nem ahhoz a "kedves" hölgyhöz kerültem, hanem egy fiatalemberhez. Elmondtam a problémát, és azt is, hogy eddig hányféleképpen próbáltam megoldani a dolgot. Viszonylag megértette, csak 1-2 f@szságot kérdezett, de ismét elmondtam, hogy már azt is próbáltam, meg már azt is próbáltam...

Néhány per alatt odáig jutottunk, hogy akkor felveszi a hibabejelentést, értesíti a kollégákat. DE!!! Ha mégis kiderül, hogy nálunk van a hiba lakáson belül, akkor a kiszállásért 2500 Ft-ot ki fognak számlázni. Nevettem egyet, mert kb. 50 méterre vannak tőlünk, de mondtam, hogy legyen, kifizetem a pénzt.

Nem sokkal később telefonon kerestek.

Mint kiderült, náluk volt valami rendszerhiba és elnézést kértek, tájékoztattak, hogy most már rendben kell, hogy működjön minden. Megnéztem és valóban.

Csak azt nem értem, miért kell hülyének nézni az ügyfelet???